fbpx

Bună, mă numesc Ștefan, și sunt analist la Virtono. De-a lungul anilor am experimentat și am văzut tot felul de afaceri pe internet, unele dintre ele au funcționat, altele au eșuat și pe unele le-am încercat chiar și eu.

Un lucru mi-a ieșit întotdeauna în evidență, de cele mai multe ori tiparul succesului tinde să se repete, știi zicala…

„Imită succesul și vei reuși”

Ei bine, în acest caz, majoritatea afacerilor care au reușit să aibă succes pe internet au fost cele care au avut un blog. Da, un lucru destul de ciudat face diferența între succes și eșec, un blog.

Iată dovezile:

  • Companiile care au un blog primesc cu 97% mai multe link-uri către site-ul lor din alte surse online (sursa: Hubspot). Când aveți oameni care postează conținutul dvs., sunt mai mulți ochi pe conținut pentru foarte puțini bani. Asta da victorie!
  • 47% dintre cumpărători văd de la 3 până la 5 piese de conținut înainte de a interacționa cu un reprezentant de vânzări (sursa: Demand Gen Report, 2016). Acest lucru arată valoarea de a avea conținutul potrivit pentru a vă dovedi credibilitatea și pentru a crește vânzările.

Acum, să trecem printr-o serie de puncte pentru a exprima modul în care blogging-ul vă poate ajuta să vă dezvoltați afacerea.

Ai auzit de SEO? Postările de pe blog îl îmbunătățesc foarte mult!

Tendința generală de digitalizare în vremurile noastre a făcut ca multe magazine locale, lanțuri de retail și chiar producători care vindeau doar altor companii să adauge comerțul electronic în portofoliul lor, astfel încât să ajungă la clienții blocați acasă și să compenseze vânzările fizice pierdute, dar în calitate de proprietar de afaceri pot apărea câteva întrebări:

  • Mă pot diferenția de concurență?
  • Pot să păstrez loialitatea clienților mei?
  • Este acesta un loc bun pentru afacerea mea?

Da!

Postările regulate creează conținut nou de site care vă poate îmbunătăți clasarea rezultatelor căutării, făcându-vă să vă evidențiați de concurență. La fel pot fi postările care includ tipurile de cuvinte cheie pe care clienții tăi le caută, fie că este vorba de „căști fără fir”, „mâncare organică pentru pisici” sau „cursuri crypto”.

Scrierea de conținut de calitate, cu informații autentice bune și cu câteva cuvinte cheie pentru a menține Google și alte motoare de căutare fericiți, cu siguranță vă va crește site-ul!

Vrei să-ți faci clienții să revină la tine? Postările de tip How-To vor face asta!

Indiferent dacă vindeți bunuri sau servicii, este posibil ca unii dintre clienții dvs. să aibă nevoie de o explicație. Clienți caută mereu sfaturi despre cum să folosească lucrurile pe care le-au cumpărat la capacitatea maximă.

Acest lucru este valabil pentru orice, de la produse de îngrijire a pielii până la echipamente sportive și chiar și cursuri online. Așadar, oferiți acelor clienți ceea ce caută și faceți postările cu instrucțiuni și tutoriale atât de utile încât oamenii le vor marca și vor reveni în continuare pentru a afla mai multe.

Este marketingul prin e-mail ceva care vă interesează? Ar trebui!

Până acum ar trebui să știți că listele de e-mail sunt fundamentul marketingului online, ba chiar mai bine, sunt esențiale pentru un marketing online eficient.

Ce modalitate mai bună de a implica un client decât de a vorbi direct cu el, reclamele și alte materiale promoționale tind să aibă un angajament scăzut dacă nu știi ce faci și chiar și mai puține conversii.

Asigură-te că blogul tău oferă conținut util și captivant pe care clienții tăi îl găsesc util și vei fi surprins de cât de mulți oameni vor să afle mai multe. Adăugați câteva oferte și promoții exclusive și aveți o mașină „ucigașă” de adunat e-mailuri.

Doar nu o abordați într-o manieră agresivă cu ferestre pop-up zgomotoase „SUBSCRIBE AICI ȘI OBȚINE-ȚI O REDUCERE”, pentru că s-ar putea să vă fie opusul rezultatului dorit.

Păstrați-l simplu și elegant cu un buton de înregistrare deasupra rețelelor sociale și aceasta este „formula secretă”.

Apreciezi loialitatea clienților tăi? Bineînțeles că da!

Știți care este factorul numărul unu pentru succesul în spațiul crypto? Comunitatea!

Acum imaginați-vă, dacă într-un mediu sălbatic și nereglementat, cum ar fi crypto, comunitatea deține o asemenea putere, ce poate face ea pentru tine?

Răspunsul este mult!

Construirea unei comunități în jurul mărcii dvs. este o strategie de marketing la nivel înalt și, de cele mai multe ori, începe cu un blog simplu.

Creați un blog care să vă ajute clienții să se asocieze cu marca dvs. și sunteți pe drum spre vârf, dar aveți grijă să nu vă îmbătați cu putere

Ai început să crești și acum ai nevoie de mai mulți angajați? Bine că ai acel blog!

Imaginează-ți că peste ceva vreme o să îți amintești cum ți-ai început călătoria online cu o simplă speranță și strălucire în ochi, ți-ai făcut o afacere grozavă și ai avut o găzduire nemaipomenită care te-a împins pe tine și visul tău mai departe și chiar îți amintești și prima vânzare.

Acum, ești mereu la locul de muncă, vinzi constant, mereu la telefon, cu oferte noi care vin în stânga și în dreapta.

Ai nevoie de cineva care să se ocupe de unele dintre responsabilitățile tale, din fericire pentru tine, comunitatea pe care ai adunat-o în jurul mărcii tale este una mare și pe deasupra, una educată.

Acum, postarea listelor de locuri de muncă vă va oferi câteva rezultate, dar va trebui să filtrați o mulțime de oameni care nu au nimic de-a face cu industria dvs., dar dacă postați în comunitatea dvs. că doriți să vă extindeți echipa, oh, băiete!

Veți obține oameni care sunt gata să dea o mână de ajutor și să vă ușureze munca care sunt deja în afacerea dvs., în plus, veți da înapoi comunității dvs., astfel încât aceasta este o situație de câștig-câștig.

Deci, ai nevoie de un blog?

Vizibilitate mai bună în căutare, mai mulți vizitatori ai site-ului, o listă de e-mail mai mare, loialitate sporită a clienților, o acoperire socială mai mare și noi modalități de extindere a echipei ar trebui să fie mai mult decât suficiente pentru a vă convinge!

Categorii: Noutati

0 comentarii

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.